< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Sapete di e case mobili ?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Sapete di e case mobili?

Cosa hè una casa mobile?

Case mobilisò ancu cunnisciuti cum'è alloghju integratu ocase staccabili.A casa mobile hè un novu tipu di edifiziu.Hè un tipu di stanza chì pò esse facilmente assemblata è spustata, cum'è una stanza chì pò esse trascinata daretu à una vittura.Hà a funzione di un trailer in apparenza è una stanza in l'internu.

Attualmente, e case integrate sò soprattuttu aduprate per l'uffizii tempuranee, i dormitori, u trasportu, a conservazione di l'acqua, l'oliu, u gasu naturale è altre operazioni di esplorazione è di campu à grande scala;case temporali per attività sportive è esibizioni à grande scala;ville di divertimentu è case di vacanze in zone turistiche;Case di turnover post-disastru è case in u campu militare;Diversi clubs è residenze civili bassu, etc.. Sicondu i so campi di applicazione è e caratteristiche di u produttu, e case integrate ponu esse divise in dui tipi: case prefabbricate è case integrate.

L'emergenza di a casa integrata hè un saltu rivoluzionariu in u cuncettu di u disignu architettonicu.Hè cuncepimentu chì in u futuru, i siti di custruzzione ùn saranu più polveri è rughjiti di macchina.U prucessu di custruzzione di case hè solu piazzatu blocchi di custruzzione in fabbrica in strutture prefabbricate cum'è blocchi di custruzzione, chì portaranu grandi cambiamenti à l'industria di a custruzione.

Case mobili in vendita - WOODENOX

Vantaghji di casa mobile:

1. Una casa mobile o casa prefabbricata, una casa prefabbricata chì pò esse trasportata da un stabilimentu di fabricazione à un locu residenziale.Oghje, a maiò parte di e case mobili sò aduprate cum'è residenze permanenti in un locu fissu.A casa hè relativamente prezzu per custruisce per via di e tecniche di fabricazione è di produzzione in massa per tuttu l'annu.

2. Tradizionalmente, e case mobili sò posti nantu à terreni affittati in parcheggi di casa mobile, induve l'acqua, l'electricità, i servizii postali è altri servizii sò prontu dispunibili.Tuttavia, ci sò avà parechje case mobili situate in terreni individuali.Queste case ponu esse stallate nantu à fundazioni permanenti o ancorate à a terra cù cables o straps d'acciaio.

3. A casa integrata mobile hà i vantaghji di alta sicurezza, longa vita di serviziu, è pò esse reutilizata parechje volte, è u so prezzu hè assai più bassu di quellu di e case ordinarie.U tempu pò stallà un inseme di case integrate, chì ponu ancu esse equipate cù acqua, electricità è gas.Ùn generà micca assai rifiuti di custruzzione durante u prucessu di assemblea, è finu à chì i pezzi ùn sò micca danucati quandu plegate, ponu esse riciclati parechje volte.Ci hè parechje case mobili, pò esse previstu chì diventerà un novu tipu di residenza per rimpiazzà l'abitazione tradiziunale in u futuru.

I svantaghji di e case mobili:

1. Poveru insulation termale.L'effettu d'insulazione ùn hè micca bonu.Friddu in l'invernu, caldu in l'estiu.

2. L'effettu di l'isolamentu di u sonu hè poviru, è ùn hè micca faciule per avè un ambiente tranquillu.

3. A durabilità di a casa prefabbricata mobile hè chjuca è faciule da rompe.E case prefabbricate mobili appartenenu à e case di custruzzione temporale, chì sò principarmenti aduprate per l'uffiziu tempuraneu, l'alloghju è l'abitazione porta à porta.

Per più casi prefabbricati fantastichi è prughjetti, cuntattateci ORA!

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +8615957149449

WOODENOX - Case mobili

WOODENOXhè un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop.

E case prefabbricate di WOODENOX rispondenu à i standard internaziunali è sò largamente aduprate in u mondu cum'è case, alberghi, armarii, spazii cummerciale di piccule è mediu cù alta qualità è persunalizazione.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di Postu: Nov-11-2022