< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Chì duvemu attente à l'installazione di case di cuntainer
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Chì duvemu attente à l'installazione di case di cuntainer?

Cumu installà e case di cuntainer:

E case di cuntainer sò simili in a custruzzione à a casa tradiziunale.I muri circundante è divisori sò livellati.Hè ricumandemu di utilizà cimentu rinfurzatu, chì hè relativamente fermu.Dopu ci sò i culonni, chì sò cunnessi da travi trasversali.Sia u bordu è u quadru di a porta deve esse installatu;tandu u pianu hè stallatu, è tuttu u pianu è u pannellu di u tettu sò stallati;porte è finestri è cornici di supportu deve esse stallati.L'ultima hè a stallazione di sanitarie è hardware.

U prughjettu dissimulatu di a casa di cuntainer si riferisce à a custruzzione, dopu à a fine di un prughjettu nantu à a presa, serà cupartu da u prossimu prughjettu.Tutti i lochi induve ùn ci hè manera di verificà dopu à a fine.Quandu fate a decorazione residenziale, u prughjettu dissimulatu hè u più impurtante.S'ellu hè bonu, ancu s'ellu hè bellu decoratu, hè inutile.

I travaglii dissimulati sò spartuti in a custruzzione idroelettrica, a custruzzione à l'umidità è à l'acqua, etc. Ogni ligame deve esse strettu è cun cura.Se ci hè un prublema in un ligame, pruvucarà certe pèrdite à ellu stessu, è ancu mette a nostra vita in periculu.L'artighjanu è a qualità di u materiale di u prughjettu impermeable deve risponde à i normi, altrimente ùn porta solu prublemi innecessarii per sè stessu.

 

C1

 

Precauzioni per l'installazione di case di container:
Prestate attenzione à u drenaje è u supply d'acqua
U cuntinuu hè una struttura generale di ferru forgiatu, è u travagliu basu di drenagiu è di fornimentu d'acqua hè statu fattu bè, perchè l'umidità pò esse evitata in a tappa più tardi.

Prestate attenzione à l'insulazione termale
U cuntinuu stessu ùn hà micca a funzione di l'insulazione termale, cusì hè friddu in l'invernu è caldu in l'estiu, cusì a capa d'insulazione termale hè assai impurtante.Dopu chì e case di cuntainer sò fissati, hè necessariu aghjunghje una strata di cuttuni d'insulazione di u sonu è di cuttuni d'insulazione, è installà l'aria condizionata.

Misure di prutezzione di i fulmini
Se ucasa di cuntainerhè stallatu in u desertu alpinu, a casa di cuntainer strutturata in acciaio hè faciule per diventà u mira di i lampi durante e timpeste.Per quessa, a stallazione di fulmini hè particularmente impurtante.In più di e misure di prutezzione di i fulmini, quelli case di cuntainer cù scale è strutture di balconi anu da esse ancu saldate per assicurà a sicurità persunale.

 

WOODENOX

WOODENOXhè un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop


Tempu di Postu: Apr-27-2022