< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Lettera d'annunziu di u cambiamentu di u nome di l'impresa
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Lettera d'annunziu di cambiamentu di nome di l'impresa

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

Cari clienti,

Semu assai entusiasmati di sparte e nutizie in quantu à l'evoluzione recente di a nostra cumpagnia è seranu ancu infurmati nantu à i benefici di stu cambiamentu.Semu felici di fà sapè chì u nostru nome di a cumpagnia cambierà da Jingyu Technology (Hangzhou) Co.,Ltd à Woodenox (hangzhou) Integrated Housing Co.,Ltd u 25/03/2023.

Stu cambiamentu di u nome di a nostra sucietà ci permetterà di presentà noi cum'è a cumpagnia più innovativa è fiduciale di soluzioni integrate di l'alloghju.U nostru impegnu resterà a nostra più alta priorità per i nostri clienti è partenarii.

Continueremu à travaglià per furnisce prudutti è servizii di alta qualità in u mercatu internaziunale, è cuntinuemu à circà distributori glubali per avè una cullaburazione à longu andà cù clienti preziosi.

Tuttavia, sta lettera hè destinata à offre un avvisu chì i tituli di u fogliu di quotazione, a fattura proforma, a fattura cummerciale, a lista di imballaggio, u certificatu d'origine (CO), etc. dopu u 25/03/2023 cambierà dopu à stu cambiamentu di a nostra cumpagnia.
Grazie per a vostra attività cuntinuata.
Sinceramente,

Andrea WANG
Direttore Generale
Woodenox (hangzhou) Integrated Housing Co.,Ltd


Tempu di Postu: 29-Mar-2023