< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Casa di Container Detachable
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Casa di Container Staccabile

Caratteristiche di e Case di Container Detachable

WNX26244 4 - Casa di Container Staccabile

1. Altu gradu di prefabbricazione di fabbrica, installazione còmuda in situ

Case di container staccabile90% di prefabrication fabbrica hè cumpleta, cumpresi porte è finestri pre-installed in u muru, tettu, pavimentu, dicurazioni, sistema elettricu pre-incrustati, etc., u cuntenutu di u travagliu in situ hè menu.

2. Detachable, mobile, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente

A vita di serviziu pò ghjunghje sin'à 20 anni, è pò esse disassemblatu, rimuntatu è riciclatu à vuluntà.Quandu a casa di cuntainer detachable hè stallata, pò esse postu nantu à una fundazione di cimentu prefabbricatu cù danni minimi à a terra o vegetazione originale.

3. Disegnu persunalizatu, assicuranza di qualità eccellente

I vernici spiciali ponu esse spruzzati nantu à a dumanda, è ponu ancu aghjunghje elementi cum'è finiture decorative di pareti esterni, cortina di vetru, è e plataforme esterne.Materiali ecologichi, qualità è sicurità sò assicurati.

4. I pannelli di muru è l'insulazione termale sò fatti di materiali ignifughi di Classe A, è l'accessori decorattivi sò cumpletu.

I pannelli di u muru sò fatti di platti d'acciaio di culore di alta qualità, è l'insulazione hè fatta di lana di vetru, lana di roccia è altri materiali.Tutti l'indicatori anu righjuntu u livellu avanzatu.

5. Wide range d'usu è bella apparenza

A casa di cuntainer detachable pò esse usata per scole, ospedali, buttreghi, edifici tempuranee, etc. Custruzzione robusta, simplice è stylish, è assequible.

6. Disegnu plegable di piastra, trasportu convenientu

A dimensione di u modulu standardizatu, u disignu di piegamentu di u piattu, u trasportu di terra ùn hè micca super longu è super largu, u cantonu di a scatula hè fatta di un angulu di scatula di container marittima, chì hè issata cum'è un puntu di elevazione per u trasportu marittimu.

WOODENOX

WOODENOXhè un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop.

E case prefabbricate di WOODENOX rispondenu à i standard internaziunali è sò largamente aduprate in u mondu cum'è case, alberghi, armarii, spazii cummerciale di piccule è mediu cù alta qualità è persunalizazione.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022