< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Uffiziu di casa di containeru flat
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Uffiziu di casa di containeru flat pack

Attualmente, s'ellu si tratta di alcuni cantieri di custruzzione à grande scala o di alcune cumpagnie chì sò in prima linea di moda, cumincianu à cunsiderà adupràcase di container flat packper custruisce uffizii.I siti di custruzzione sceglienucase di container flat packperchè sò più durable, stylish and beautiful thanaltre case prefabbricate;certi cumpagnii li sceglienu per custruisce uffizii per via di a so forte plasticità è di e piccule limitazioni, chì ponu creà uffizii persunalizati è novi.

Uffiziu di casa di container flat WOODENOX

Contenitore prefabbricatu in pack flat case uffiziu WOODENOX

casa prefabbricata in porcellana case di container flat pack WOODENOX

Cù un stile industriale è un ambiente di l'uffiziu persunalizatu, a casa di containeru flat pack hè cum'è una scatula di tesoru enormi, chì pò esse trasfurmata in tuttu ciò chì vulete.Inoltre, u pruprietariu pò ancu aduprà i soldi salvati nantu à a struttura esterna per decorate l'internu, chì hè più realistu.A struttura principale simplice di a casa di contenitori flat pack pò ancu inspirà a creatività infinita di e persone, è hà creatu un capolavoru verde, di moda è architettonicu amatu da u mondu.

Uuffiziu di casa di containeru flat packnant'à u situ di custruzzione pò esse simplicità o solenni sicondu i bisogni, è ponu risponde à e diverse esigenze.E case di cuntainer flat pack sò simplici è veloci à assemblee, è ponu esse "cuntrollatu cù sacchetti" in pocu tempu, è ponu esse impilate davanti, daretu, manca è destra per assemblà stanze di diverse dimensioni, chì ponu esse usate. cum'è uffici, sale riunioni, sale di ricezione, sale di attività, etc.

casa mobile fabbrica diretta casa di containeru pianu pianu WOODENOX

A casa di u containeru flat pack hè robusta è durable, cù una vita di 20-30 anni, faciule da trasportà, è pò esse cumpletamente assemblata è spustata.Hè assai adattatu per i siti di custruzzione chì anu bisognu di cambià i siti di custruzzione spessu.

U più grande vantaghju di a casa di containeru flat pack hè chì hè economica, è a casa di container flat pack hè ancu un novu tipu di materiale di custruzione è forma strutturale, cù brevi periodi di produzzione integrata, trasportu convenientu, pesu ligeru, sicurità è prutezzione ambientale, forte plasticità, è risparmiu d'energia;U disassemblamentu, u riciclamentu è a riutilizazione risponde cumplettamente à i requisiti per u sviluppu di l'edificazioni verdi.

Sì avete qualchì requisitu per e case di containeru flat, pls ùn esitate micca à cuntattà.

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +86 159 5714 9449 / LINE: 8615957149449

 

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di Post: 31-May-2023