< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Cumu e case di cuntainer ponu sustene u travagliu di minieri
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Cumu ponu e case di cuntainer sustene u travagliu di minieri?

case cuntainer case fabbricante WOODENOX

I minerali ponu esse aduprati in i campi di l'ingegneria cum'è e mine di metalli, l'industria metallurgica, l'industria chimica, l'industria di a custruzzione, l'unità di custruzzione di strade (strade), l'industria di cimentu è l'industria di sabbia è ghiaia.Sicondu i diversi minerali energetichi, ci sò diverse zoni minieri.Sti zoni minieri hannu strutture cumpleta cum'è tecnulugia di pruduzzione, trasportu in terra, supply power, scheduling di cumunicazione, gestione di pruduzzione è servizii di vita, è u so scopu spessu dipende da a scala di u depositu.Allora chì hè u rolu dicase di cuntainerin i zoni minieri?

Prima di tuttu, duvemu sapè, chì hè una casa di cuntainer?

produttore di case di container WOODENOX

A casa di cuntainer, cunnisciuta ancu cum'è casa mobile di cuntainer, si riferisce à una casa cù finestre è porte dopu una ligera mudificazione o un disignu di aghjurnamentu basatu nantu à cuntenituri.A casa di cuntainer pò esse mudificata è cuncepita secondu i bisogni di l'utilizatori.Pò esse impilati, spliced, è persunalizati in dimensioni cum'è blocchi di costruzione.E case di cuntainer anu una larga gamma di usi.In quantu à e zone minerarie, e case di cuntainer ponu esse aduprate cum'è dormitori di u persunale di l'area minera, cantine di l'area minera, uffizii di u persunale di gestione di l'area minera, magazzini di l'area minera, studi di trasfurmazioni di l'area minera, etc.

Chì sò i vantaghji di e case di cuntainer nantu à i zoni minieri?

fabbrica di case di container WOODENOX

1. Cunvenzione

Dopu à abbandunà a fabbrica, ogni unità di alloghju diventa un modulu relativamente integrale chì pò esse elevatu è spustatu in tuttu.E facilità di supportu ponu esse preinstallate quandu a casa di cuntainer abbanduneghja a fabbrica, è pò esse usata quandu hè trasportata à u situ.Bastamente ùn ci hè micca operazione in situ.

2. Prutezzione ambientale

E case di cuntainer ponu esse rialzate è trasportate in massa o in tuttu, sò faciuli di smantellare è ùn pruduceranu quasi micca rifiuti di custruzzione per via di l'assemblea è u disassemblamentu.

3. Durabilità

A casa di cuntainer cumpostu di acciau d'alta qualità hè robusta è durable, cù una alta resistenza à i terremoti è un rendimentu di u ventu, è pò sustene e cundizioni climatichi severi.Sempre chì u fornitore ùn taglia micca i cantoni, a prestazione impermeabile è ignifuga pò esse garantita.I prudutti di casa di cuntainer d'alta qualità ponu esse riutilizzati decine di volte, è ponu ancu esse usatu cum'è edifici à longu andà.

4. Low cost

Ùn sò solu u costu di u travagliu di custruisce una casa, ma ancu u costu di i materiali di custruzzione è u costu di l'iniziu di a custruzzione sò stati assai ridotti.

Se ci hè una dumanda di prughjetti di casa di containeru, induve possu truvà un fornitore affidabile?

Sì avete bisognu di case di container, sentite liberu di cuntattà u serviziu di u cliente di u nostru situ web WOODENOX o chjamate + 86 159 5714 9449. WOODENOX hè un fabricatore di case di container d'alta qualità cù più di 18 anni di sperienza di fabricazione prufessiunale in case di container. è millaie di clienti soddisfatti.

WOODENOX furnisce una varietà di case di cuntainer, cum'è case di cuntainer flat pack, case di cuntainer staccabile, etc. Semu ancu sinceramente à circà i venditori di tuttu u mondu.Sè vo avete sta cunsiderazione, WOODENOX vi accoglie à unisce à noi!

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX


Tempu di post: 29-ghjugnu-2023