< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Cumu funzionanu e case di cuntainer staccabili nantu à l'edificazioni di l'ingegneria?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Cumu funziona e case di cuntainer staccabili nantu à l'edificazioni di l'ingegneria?

U vostru prughjettu di custruzzione richiede una casa di cuntainer staccabile?

produttore di case di container WOODENOX

L'edifiziu prefabbricatu hè un tipu di sistema di custruzzione chì si adatta à i tendenzi di a moda è hè còmode è cunvene.I case di cuntainer sò una di e forme impurtanti di edifizii prefabbricati.Oghje, ci sò novi tendenzi in e case di cuntainer, è e case di cuntainer detachable trasfurmate da case di cuntainer sò ancu largamente utilizati.A casa di cuntainer staccabile pò esse usata cum'è uffiziu, alloghju, ristorante, bagnu è un grande spaziu cumminatu, chì ponu risponde à i bisogni di caserne di cantiere, caserne di travagliu di campu, case di resettlement municipale è diverse case cummerciale.

Casa di cuntainer staccabile, cunnisciuta ancu com'è "assemble rapidamente case di cuntainer è casa cumminata".A dimensione standard di a casa di cuntainer staccabile hè 3m × 6m, chì hè evolutu nantu à a basa di a casa di cuntainer.Attraversu u disignu ottimizatu di i materiali di casa di scatula, hè gradualmente adattatu per e persone per vive.

Dopu anni d'applicazione è sviluppu, a casa di cuntainer staccabile hà fattu un grande prugressu.Havi i vantaghji di u disignu flessibile, u trasportu convenientu, a durabilità, u cortu periodu di stallazione è a longa vita di serviziu.I disadvantages sò chì i travagliadori di l'installazione sò tenuti à avè un altu livellu tecnicu, ci hè una certa perdita in u riciclamentu, è a struttura di mosaicu ùn pò micca sustene u ventu super-livellu 8, etc. In quantu à u situ di custruzzione, hà gradualmente. rimpiazzatu l'appiecazione di case prefabbricate azzaru culore.

Quandu avemu cunsideratu l'applicazione di e case di cuntainer detachable à i nostri prughjetti, chì sò i prezzi di sti casi?Cumu applicà e case di cuntainer staccabili in prughjetti di ingegneria?Cumu truvà u fornitore ghjustu in questu sensu?Amparate nantu à u costu di prughjettu di una casa di cuntainer detachable è e so altre opzioni.

Quantu costa una casa di cuntainer staccabile?

Casa di Container Staccabile Per Bagno Casa Modulare Produttore WOODENOX

A dimensione di ucasa di cuntainer staccabilehè diversu, è u so prezzu hè ancu diversu, sicuru, altri parti persunalizati ùn sò micca inclusi.A dimensione di a casa di cuntainer staccabile standard hè 5950 (lunghezza) x 3000 (larghezza) x 2800 (altezza) mm, è i so cumpunenti principali includenu parti d'angle galvanizzate, travi principali è secundarii superiori, tubi quadrati, travi principali è secundarii di fondu, colonne. , groove di fibbia di muru, pannellu di pelle di tettu, lana di vetru isolante superiore, tettu di tettu, tavola Mgo, fili d'aluminiu d'angolo, parti di hardware, pannelli sandwich, porte è finestre.U prezzu di una casa di cuntainer staccabile standard hè di $ 1,200 à $ 1,800.U mutivu perchè ci hè un prezzu intervallu hè chì i materiali cumpunenti principali di a casa pò ancu esse sceltu in parechje manere.È u prezzu di e case customizate varieghja da grandezza à grandezza.

Cumu funziona e case di cuntainer staccabile in i prughjetti di custruzzione?

Case di container staccabile per prughjetti di custruzzione - WOODENOX

In generale, per i siti di custruzzione, u tempu necessariu per l'ingegneria di u prughjettu hè relativamente longu, cusì u primu chì deve esse risoltu hè u prublema di residenza temporale di i travagliadori.A casa di cuntainer staccabile hè assai adattata per l'abitazione temporale per via di i so vantaghji.À u listessu tempu, a casa di cuntainer detachable pò ancu risponde à i bisogni high-end di i prughjetti di custruzzione, cum'è l'uffiziu di u direttore di u prughjettu, l'alloghju, i salotti di riunioni, etc. Inoltre, e case di cuntainer staccabile ponu ancu esse persunalizate per duscia è toilette. , per risponde à i bisogni di i travagliadori per u bagnu è i toilette.Inoltre, in diversi prughjetti, ci sò casi induve e case di cuntainer detachable sò aduprate per cuncepisce cantine.Micca solu questu, ma pò ancu esse usatu cum'è un magazzinu per almacenà l'attrezzi di l'equipaggiu, e strutture di custruzzione, etc.

Cumu trattà cù a casa di cuntainer staccabile dopu chì u prugettu hè finitu?

Dopu chì u situ di custruzzione hè finitu, in generale serà spustatu in un altru situ.A casa di cuntainer detachable pò ancu esse spustata in tuttu, è pò esse usata direttamente senza disassemblamentu o reinstallazione.Di sicuru, a demolizione di a casa hè ancu più cunvene, ma ci sarà una certa perdita.A casa di cuntainer staccabile pò esse riciclata è usata ripetutamente.Hà una longa vita è l'utilizatori ùn anu micca bisognu di preoccupari di prublemi di qualità.Per quessa, pò esse spustatu liberamente cù u situ di custruzzione, chì risponde assai à i bisogni di u situ di custruzzione.

Truvate u fornitore di casa di container staccabile ghjustu

Se ùn cunsiderà micca e limitazioni di u costu o di u tempu, hè di sicuru u megliu di sceglie un fornitore di edifiziu prefabbricatu lucale, chì ùn pò micca solu risponde à i bisogni attuali, ma ancu capisce chjaramente a qualità è a sicurità di u pruduttu, è in una certa misura evità. fornitori taglio anguli Case.Di sicuru, pudete puru sceglie ciò chì avete bisognu per l'acquistu transfruntier è aghjunghje più opzioni.Quandu fate paraguni, ùn pudete micca aduprà u prezzu cum'è l'unicu standard.Avete ciò chì pagate.Quandu riceve a merchenzie, duvete ancu paragunà cù cura a lista di i prudutti per evità prublemi inutili.Se ùn pudete micca generà un sensu di fiducia, pudete ancu sceglie di visità a fabbrica per riduce e vostre preoccupazioni.WOODENOXhè un fabricatore di edifici prefabbricati di qualità cù più di 18 anni di sperienza prufessiunale in a fabricazione di case di container è migliaia di clienti soddisfatti.Sè avete bisognu di case di container smontabili, per piacè cuntattateci.

À chì deve esse attentu in l'acquistu transfruntier?

Per l'acquistu transfruntier, avemu prima bisognu di cunsiderà e prublemi di pulitica naziunale, è attente à se u pruduttu pò esse impurtatu legalmente;in segundu, avemu bisognu di attentu à s'ellu avemu a qualificazione per l'importazione di u cummerciu transfruntier;avemu bisognu di cunnosce u trasportu da u locu di consegna à u destinazione, più Tasse di sdoganamentu, etc. In questu sensu, pudete cunsultà u speditore di trasportu lucale;se u fornitore pò furnisce un certificatu d'origine, u certificatu d'origine ùn hè micca solu convenientu per l'impurtazione, certi certificati d'origine ponu ancu riduce o esentate i tassi è altri prublemi.U puntu più impurtante hè di prestu attenzione per prevene u fraudulente, risultatu in a perdita di pruprietà.

Infine, avete bisognu di cunsiderà u serviziu dopu a vendita

Dopu avè acquistatu un pruduttu,serviziu post-venditahè ancu assai impurtante.In più di i prublemi di stallazione di a casa, ci sò ancu prublemi cum'è perdite di casa, ruggine è deformazione di u quadru di cuntainer per via di a qualità di u produttu poviru, cusì u serviziu dopu a vendita hè particularmente impurtante.U serviziu post-vendita di ogni fornitore hè diversu, è avete bisognu di sceglie un fornitore chì hè cuntentu cù u serviziu post-vendita.WOODENOX pò furnisce un supportu remoto secondu i bisogni di i clienti;pò ancu furnisce servizii in situ secondu i bisogni di u cliente, vale à dì, mantenimentu in situ, riparazione in situ;ogni pruduttu acquistatu attraversu WOODENOX gode di almenu un annu di prutezzione di danni di qualità (esclusi i danni causati da l'omu, micca inclusi in WOODENOX fora di l'acquistu di prudutti).

 

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

WOODENOX hè un fabricatore di edifici prefabbricati di qualità.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.


Tempu di Postu: Aug-07-2023