< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Notificazione di l'ordine anticipatu
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Notificazione di l'ordine anticipatu

Avvisu di case prefabbricate WOODENOX

Notificazione di l'ordine anticipatu

Caru Cliente:

A causa di strettuCOVID 19chjude a restrizione, a mità di u trasportu domesticu è a produzzione sò affettati avà in Cina.Siccomu u virus mantene un altu tassu d'infezzione in l'invernu, ci hè un risicu altu di incapaci di furnisce i prudutti à tempu.

Inoltre, ci saranu 11 ghjorni di vacanze in ghjennaghju (da l'1 à u 3 di ghjennaghju, da u 21 à u 28 di ghjennaghju), cum'è sapete ogni annu, a cumpagnia di logistica finisce a consegna di a carica circa 15-20 ghjorni prima di a festa, cusì quasi più di un mese pudemu. micca consegna a carica à u portu.

Cumminati i dui fattori sopra, vi suggerimu di fà u vostru ordine prima è assicuratevi di avè abbastanza scorta di sicurezza per assicurà e vostre vendite.

Cum'è sempre, ti ringraziu per l'affari chì site cun noi è apprezzà a vostra comprensione in quantu à stu cursu d'azzione necessariu.

 

Jingyu Technology (hangzhou) Co., Ltd
21/11/2022

WOODENOX - Case mobili

WOODENOXhè un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop.

E case prefabbricate di WOODENOX rispondenu à i standard internaziunali è sò largamente aduprate in u mondu cum'è case, alberghi, armarii, spazii cummerciale di piccule è mediu cù alta qualità è persunalizazione.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di Postu: 26-Nov-2022