< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Usu di tavola di lana di roccia è funzioni basiche
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Usu di u bordu di lana di roccia è funzioni basiche

Ci sò tutti i tipi di materiali insulating in a vita, è a tavola di lana di roccia hè unu di elli.A tavola di lana di roccia hè ancu chjamata tavola di lana di roccia impermeabile, chì hè un tipu di materiale d'insulazione spessu usatu in parechje industrii in a società muderna.Hè una fibra inorganica fatta di basaltu cum'è u materiale principale, cumminata cù altri minerali naturali, è funnu à alta temperatura.Havi e caratteristiche di pesu ligeru, pocu conductività termale, assorbimentu di calore è resistenza à u focu.Hè un materiale d'insulazione termale ideale.Allora sapete l'usu è u funziunamentu di basa di a tavola di lana di roccia?

Usu di a tavola di lana di roccia è funzioni basiche 1

Usu di tavuletta di lana di roccia

1. U bordu di lana di roccia hè adattatu per l'insulazione termale è l'insulazione acustica di l'equipaghji industriali, l'edificazioni, i navi, etc. Hè largamente utilizatu in i tempi muderni per l'insulazioni di diverse caldaie industriali è pipeline d'equipaggiu in petroliu, chimica, metallurgia, attrachju di navi, tessili, etc., è hè ancu cumunimenti utilizatu in a custruzzione Hè ancu usatu per l'isolamentu è l'absorption sonora di pareti divisorie, soffitti di casa modulari prefabbricati è pareti interni è esterni in l'industria, è hè ancu usatu per a custruzione di pareti divisori, prutezzione di u focu. di case modulari prefabbricate, firewalls, porte tagliafuoco è ascensori per a prevenzione di u focu è a riduzione di u rumore.

2. U tavulinu di lana di roccia hè largamente utilizatu, adattatu per diverse industrii cum'è a custruzzione, u petroliu, l'energia elettrica, a metallurgia, u tessili, a difesa naziunale, u trasportu, etc. Hè ancu utilizatu in cisterne di stoccaggio di pipeline, caldaie, canne fumarie, scambiatori di calore, ventilatori. , veiculi è navi Materiale ideale per l'insulazione di u calore è l'insulazione acustica di l'equipaggiu.

3. I pannelli di lana di roccia sò generalmente usati in cisterne cù grandi piani è grandi raggi di curvatura, caldaie, grandi strutture d'acciaio, è insulazione esterna di cortina di vetru.U tavulinu di lana di roccia impermeabile hè incollatu cù carta d'aluminiu per risponde à i bisogni di l'insulazione di u calore è di a barriera di vapore d'acqua di i dutti di l'aria HVAC, i tubi d'acqua fredda è calda, è i bisogni di l'insulazione di u calore di l'edificazioni, facendu l'internu caldu in l'invernu è frescu in l'estiu. è cunfortu in tutte e stagioni.

4. L'additivi idrofobici sò aghjuntu à a tavola di lana di roccia marina è a tavola di lana di roccia idrofobica, chì hà una bona prestazione a prova di umidità.I bordi di lana di roccia impermeabili marini sò generalmente usati per l'insulazione termale è i partizioni ignifughi di i navi;I pannelli di lana di roccia idrofobici sò soprattuttu usati per i veiculi, l'equipaggiu mobile, i prughjetti di magazzini in u friddu, i tubi di l'aria condizionata, è l'insulazione termale è a prutezzione di u focu in ambienti umidi, è certi anu certi esigenze di prova di umidità.d'applicazioni.

Prestazione basica

Prevenzione di u focu: U materiale di a superficia è u materiale d'insulazione di u pannellu sandwich compositu di culore sò materiali non-combustibles, chì ponu cumplettamente cumplettamente i requisiti di i reguli di prutezzione di u focu.

Durabilità: Una varietà di studii anu dimustratu, è hè stata largamente utilizata à l'esteru per più di 40 anni, chì a vita di conservazione di i platti d'acciaio culuriti trattati cù rivestimenti speciali hè di 10-15 anni, è dopu a spruzzatura di rivestimenti anti-corrosione ogni 10 anni. , a vita di i platti pò ghjunghje à più di 35 anni.

Bellu: E linee chjaru di a piastra d'acciaio profilata sò dispunibuli in decine di culori, chì ponu risponde à i bisogni di ogni stile di custruzzione è ottene risultati satisfacenti.

Alta resistenza: Piastra d'acciaio d'alta resistenza hè aduprata cum'è materiale di basa (forza di trazione 5600KG / CM), accumpagnata da u disignu più avanzatu è a forma di rotulu, hà caratteristiche strutturali eccellenti.

Isulamentu termale: I materiali di insulazione termale cumunimenti utilizati per questa tavola composta includenu: lana di roccia, cuttuni di fibra di vetru, polietilene, poliuretanu, etc., cù una conductività termale bassa è un bonu effettu d'insulazione termale.

Isolamentu acusticu: I prudutti di lana di roccia è di scoria anu un insulamentu acusticu eccellenti è proprietà di assorbimentu di u sonu.U mecanismu di assorbimentu di u sonu hè chì stu pruduttu hà una struttura porosa.Quandu l'onda di u sonu passanu, a friczione hè generata per l'effettu di a resistenza di u flussu, perchè una parte di l'energia sonora hè cunvertita in fibre.L'assorbimentu impedisce a trasmissione di l'onda sonora.

 

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di Post: 29-May-2023