< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Chì sò i vantaghji di una casa di u sole mobile?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Chì sò i vantaghji di una casa mobile sunshine?

Vantaghji di e case mobili di u sole

In cunfrontu cù e case di sole ordinali, assai persone preferite avàcase mobili di sole.Allora chì sò i vantaghji di e case mobili di u sole?

WTH2415 1 - WOODNEOX

1. Ventilazione megliu

A casa di u sole fissu hè calda in l'estiu è a ventilazione hè difficiule.A facciata o u tettu di a casa di u sole deve esse apertu separatamente.Hè facilitu di cambià in una sauna in l'estiu, chì hè difficiule di risolve.
A casa di u sole mobile pò aduprà a pista per apre tutta a casa di u sole, facendula cumplettamente aperta, cusì chì a casa di u sole pò dì addiu cumpletamente à u prublema calda.

2. Better performance insulation termale

L'effettu di ventilazione di a casa di u sole fissu hè poviru, è ùn pò micca esse efficacemente insulatu in l'estiu.Eventualmente, a temperatura esterna entrerà in a stanza è ùn pò esse esaurita.In l'inguernu, l'aria fridda entra ancu in a stanza, facendu chì si senti fretu ancu s'ellu ci hè u riscaldamentu in u nordu.
A casa mobile sunshine adopta l'ultimi materiali tecnologichi è una struttura di lega d'aluminiu super-forte, chì ponu efficace l'insulazione di calore.Pò esse ventilatu cumplettamente in l'estiu.In l'invernu, a foglia di policarbonate pò mantene efficacemente a temperatura di l'internu da a fuga.

 

WOODENOX

WOODENOXhè un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop.

E case prefabbricate di WOODENOX rispondenu à i standard internaziunali è sò largamente aduprate in u mondu cum'è case, alberghi, armarii, spazii cummerciale di piccule è mediu cù alta qualità è persunalizazione.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022