< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Chì sò i vantaghji di e case di containeru flat pack ?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Chì sò i vantaghji di e case di container flat pack?

Oghje, l'applicazione dicase di container flat packhè di più in più estensivu.Ancu i casi tempuranee nantu à u situ di custruzzione, case prefabbricate in acciaio di culore, sò gradualmente rimpiazzati da case di container flat pack (case modulari).Allora, chì sò e caratteristiche o vantaghji di e case di container flat pack?U seguitu hè analizatu da parechji aspetti.

casa di container portatile fabbricanti di case mobili prefabbricate WOODENOX

1. Structure: Hè custituitu da parechji moduli unità, cum'è u sistema di struttura d'acciaio, u sistema di terra, u sistema di muru, u sistema di tettu, etc. Moduli sò fabbricati in a fabbrica è assemblati da moduli in situ.

2. Disegnu: e case di cuntainer flat pack introducenu elementi muderni di casa, creanu case persunalizate secondu i bisogni, sceglite u metudu di assemblea di moduli, è aghjunghje ancu altri materiali di decorazione di l'edificazione à l'esternu di a casa cum'è struttura di mantenimentu o decorazione di superficia.A casa di u containeru flat pack pò esse longa, larga è alta, è pò esse assemblata è impilata à vuluntà, è u disignu hè più raghjone.

3. Prestazione: A casa di u containeru flat pack hè antisismica 8, anti-vent 12, è a vita di serviziu hè più di 20 anni.Bon materiale, riciclabile, ecunomicu è ecologicu, pò esse disassemblatu liberamente.

4. Fundazione: Un fundamentu simplice hè necessariu, chì pò esse usatu cum'è fundazione striscia o pier.Certi piani ponu ancu esse posti direttamente nantu à a terra senza trattamentu in a stanza.

5. Fast stallazione è cortu piriudu custruzzione.Quattru travagliadori ponu compie una sola stallazione di scatula in 3 ore.Di sicuru, pudete ancu investigà tuttu u casu, è pudete usà in u locu quandu cunnette l'acqua è l'electricità.

6. Trasportu: Perchè a casa di u containeru flat pack pò esse disassemblata liberamente, pò esse disassemblata in un imballaggio di piastra, chì hè adattatu per u trasportu marittimu è terrestre.

7. Campi d'applicazione di e case di cuntainer flat pack: cantieri di custruzzione, parchi logistichi, militari, municipali, cummerciale, oliu è minieri, turisimu, mostre, etc. Pò esse usatu in residenziale, uffiziu, almacenamentu, operazioni cummerciale, attrazioni turistiche, etc. . Migliurà u cunfortu, risponde à i bisogni di a vita, è migliurà u gradu.

8. Risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente di e case di cuntainer flat pack: a fabbrica fabrica u modu di installazione in situ, è ùn si genera micca rifiuti di custruzzione in u situ di custruzzione.Dopu à a demolizione di u prugettu, ùn sarà micca generatu alcun rifiutu di custruzzione è l'ambiente di vita originale ùn serà micca danatu.Riciclabile, transizione di perdita zero, riducendu a pressione ambientale.

casa prefabbricata cuntainer casa 2 piani casa prefabbricata china WOODENOX

Ucasa di container flat packhè una struttura d'acciaio, chì hè cumpostu di un sistema strutturale, un sistema di terra, un sistema di pavimentu, un sistema di muru è un sistema di tettu, è ogni sistema hè cumpostu di parechji moduli unità.Questi moduli unità sò fabbricati in anticipu in a fabbrica è assemblati in u situ di custruzzione per diventà una casa di container flat pack.Pò esse vistu chì a stallazione di a casa di cuntainer flat pack serà veloce, faciule da spustà, trasportu è magazzinu, è u materiale hè sempre assai stabile, resistenza à u ventu è à u terrimotu.

A struttura di a casa di u containeru flat pack hè simplice, sicuru, esigenza bassu nantu à a fundazione, cù installazione rapida di u situ, faciule di spustà, tempi di turnover, longa vita di serviziu, etc.Stu pruduttu pò esse usatu cum'è un grande spaziu per uffiziu, alloghju, ristorante, bagnu, divertimentu è cumminazione.Pò risponde à i bisogni di diversi lochi cum'è u campu di custruzzione, l'abitazione temporale municipale, i caserne di l'operazione di campu, l'alloghju d'urgenza, i scoli, l'ospedali, i posti turistici è cusì.

Sì avete qualchì requisitu per e case di containeru flat, pls ùn esitate micca à cuntattà.

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +86 159 5714 9449 / LINE: 8615957149449

 

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di post: 05-05-2023