< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Chì sò e caratteristiche è l'usi di e case di cuntainer staccabili ?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Chì sò e caratteristiche è l'usi di e case di cuntainer detachable?

Cosa hè acasa di cuntainer staccabile?Una casa di cuntainer staccabile hè un pruduttu di custruzzione mobile è reutilizable.Hè cunnisciutu ancu "casa modulare" o "assemble rapidamente e case".

Case modulari prefabbricate in casa di container staccabile in fabbrica

WNX230511 Case di Container Detachable

Adopta u disignu modulare è a produzzione in fabbrica, cù a scatula cum'è l'unità di basa, chì pò esse usata sola o attraversu diverse cumminazzioni di direzzione horizontale è verticale per furmà un spaziu d'usu spaziosu, è a direzzione verticale pò esse impilata.

A struttura di l'unità di scatula hè un cumpunente standard saldatu da l'acciaio speciale, è i scatuli sò cunnessi da bulloni.A struttura hè simplice è a stallazione hè còmuda è rapida.

WOODENOX Facile d'assemblea di case di container pronte per edifizii prefabbricati per terremoti

WNX233162 Case di Container Detachable

Usu di casa cuntainer staccabile

1. A dumanda high-end di prudutti di custruzzione tempuranee nantu à i cantieri di custruzzione, cum'è l'uffiziu, l'alloghju, e sale di riunioni, etc.

2. U situ di custruzzione hè limitatu da u situ, è solu i prudutti di a casa modulare di scatula ponu esse installati;

3. Case per l'operazioni di u campu cum'è: l'esplorazione di u campu è l'uffizii mobili di custruzzione, dormitori, etc.;

4. Sala d'urgenza cum'è: centru di cummandu mobile militare, centru di cummandu mobile d'emergenza, centru di cummandu mobile di soccorso di disastru, etc.

Specifiche è dimensioni di a casa di cuntainer staccabile

Dimensione standard generale di u containeru 5950 (lunghezza) * 3000 (larghezza) * 2800 (altezza) mm

Chì sò e caratteristiche di e case di cuntainer detachable?

1. Trasportu convenientu, soprattuttu adattatu per unità chì cambianu spessu i siti di custruzzione;

2. Sturdy è durable, tutti fatti di azzaru, cù una forte resistenza di scossa è resistenza à a deformazione;

3. U funziunamentu di sigillatura hè bonu, è u strettu prucessu di fabricazione face chì sta stanza mobile hà una bona tenuta d'acqua;

4. A casa di cuntainer detachable hè basatu annantu à un chassis d'acciaio standard, chì pò generà parechji spazii cumminati.Cume sale riunioni, dormitori, cucine, bagni, etc.

5. Facile disassemblamentu è assemblea, bona prestazione, stabile è ferma, bona prestazione shockproof, waterproof, fireproof è anticorrosion, pesu ligeru.A casa hè una struttura integrale cù un quadru in l'internu, è i mura sò fatti di pannelli composti d'acciaio di culore, chì ponu esse spustati in tuttu è avè una longa vita di serviziu.

U sopra hè u cuntenutu sanu di "Quali sò e caratteristiche è l'usi di e case di cuntainer staccabili?"Sì avete qualchì altra quistione ligata nantu à e case di container residenziale, per piacè cuntattateci.

Email: andrea@woodenoxhouse.com / emma@woodenoxhouse.com

 

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu tempurale, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, etc., in particulare in siti minieri, siti di custruzzione, resorts, ecc.

WOODENOX hà una catena di furnimentu cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di post: 09-09-2023