< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Chì sò e caratteristiche di e case di containeru flat in u prucessu di usu?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Chì sò e caratteristiche di e case di container flat pack in u prucessu di usu?

Ucasa di container flat packpersunalizazione hè più populari avà.In questa terra induve l'abitazione hè difficiule per via di a superpopulazione, in l'era attuale induve a pianificazione di a prutezzione di l'ambiente è i rifiuti di a custruzzione scontranu cù l'altri, a ghjente deve amparà à creà per avè novi scopre è scuperte.

casa di contenitori viventi fabbrica prefabbricata di casa mobile WOODENOX

E case di container flat pack sòedifiziu prefabbricatuprudutti cù alta frequenza in tuttu u tempu.Chì sò e caratteristiche di e case in u prucessu di usu?

1. A modularizazione è l'integrazione di l'edificazioni hè a tendenza di i tempi.E case ecologiche, di risparmiu energeticu è veloci sò a direzzione di sviluppu di l'edificazioni futuri.

2. A casa di u containeru flat pack hè flexible in a custruzzione, assemblata è cumminata in u spaziu di moduli standard, è a struttura generale adopta una struttura d'acciaio ligera cum'è u scheletru, chì hà alta sicurità.

3. Tutti i cumpunenti sò prefabbricati in fabbrica, pruduzzione standardizata, trasportu convenientu, assemblea rapida in situ, senza decoru secundariu.

4. I pannelli di u muru sò fatti di pannelli di lana di vetru resistenti à u focu A-class, è i sistemi di u tettu è di a terra sò à tempu d'isolazione di calore è di riduzzione di u rumore.

5. A casa di u containeru flat pack hè faciule di spustà, pò esse spustatu cum'è un sanu, hà una longa vita di serviziu, è hà zero basura in u situ di stallazione.

6. I case di cuntainer flat pack ponu esse cunnessi horizontalmente è stacked vertically.

WNX - ZZ05274 2 WOODENOX

Case prefabbricatesò un pruduttu di l'evoluzione di l'industria di l'alloghju.Nta l'ultimi anni, WOODENOX hà esportatu di più in più case di cuntainer flat pack in paesi stranieri, è a qualità hè stata migliurata continuamente.A ricerca è u sviluppu di e pruprietà di l'isolamentu di l'impermeabilità, di l'anti-corrosione è di l'isolamentu termale sò diventate più mature, è a ricerca è u sviluppu di materiali di custruzzione resistenti à u terrimotu in fronte à i disastri naturali hè in piena.Cù u sviluppu di u paese,case di container flat packpò esse cunsideratu cum'è una megliu scelta di alloghju.

Sì avete qualchì requisitu per e case di containeru flat, pls ùn esitate micca à cuntattà.

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +86 159 5714 9449 / LINE: 8615957149449

 

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di posta: 07-07-2023