< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Cosa hè una casa prefabbricata?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Cosa hè una casa prefabbricata?

Definizione di case prefabbricate

Case prefabbricate si riferiscenu à u trasferimentu di un gran numaru di operazioni in situ in u metudu tradiziunale di custruzzione à a fabbrica, induve i cumpunenti di l'edifiziu è l'accessori (cum'è pavimenti, pannelli di muru, scale, balconi, etc.) sò processati è fabbricati in a fabbrica. a fabbrica, è poi trasportatu à u situ di custruzzione.Case assemblate è installate in situ cù cunnessione affidabile.
I case prefabbricati includenu principalmente strutture di cimentu prefabbricate, strutture in acciaio, strutture di legnu muderne, etc. Per via di l'adopzione di designu standardizatu, produzzione in fabbrica, custruzzione prefabbricata, gestione di l'infurmazioni è applicazioni intelligenti, sò rapprisentanti di i metudi di produzzione industriale muderni.

https://www.woodenoxusa.com/modular-ready-house/

                                     Case Prefabbricate - WTH2413                                     Case Prefabbricate - WTDH2413

Features:

Un gran numaru di cumpunenti di custruzzione sò pruduciuti è processati da l'attellu.I tipi principali di cumpunenti sò: pannelli di muru esternu, pannelli di muru interni, pannelli laminati, balconi, pannelli di climatizzazione, scale, travi prefabbricati, colonne prefabbricate, etc.
Un gran numaru di operazioni di assemblea in situ sò assai ridotti cumparatu cù l'operazioni originali di cast-in-place.
Adopta u disignu integratu è a custruzzione di l'architettura è a decorazione.U statu ideale hè chì a decorazione pò esse realizatu simultaneamente cù a custruzzione principale.
A standardizazione di u disignu è l'informatizazione di a gestione.U più standard i cumpunenti sò, u più altu l'efficienza di pruduzzione serà, è u costu di i cumpunenti currispundenti serà ridutta.Cù a gestione digitale di a fabbrica, u costu-efficacità di tutte e case prefabbricate diventerà sempre più altu.
Soddisfà i requisiti di a custruzione di a casa verde.
Risparmio energeticu è prutezzione di l'ambiente.

WOODENOX

WOODENOX, un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop


Tempu di Postu: Apr-14-2022