< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Chì ghjè una sala di doccia mobile esterna?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Chì ghjè una sala di doccia mobile esterna?

Attualmente, per ottene un cumpletusala di doccia mobile, sò richiesti parechje ore di travagliu è travagliadori qualificati da diversi campi, cum'è fontaneria, custruzzione, cablaggio, etc., sò obligati à travaglià inseme.

Questa esigenza implica u tempu è dunque un costu assai altu per cunsiderà, in particulare per l'alberghi u tempu passatu à pruvà à mudernizà significa ancu una perdita di rivenuti da l'affittu di stanza.

Inoltre, i diversi travaglii è i tempi anu da esse coordinati, risultatu in una qualità di hardcover insatisfactoria è cunsiderazioni di costu custanti.

Per questu mutivu, WOODENOX hè avà lanciatu un dispositivu di bagnu chì ùn hè micca limitatu da alcun ambiente di travagliu, hà una struttura ligera, hè mobile, pò esse cumminatu, è hè cunvenutu per u trasportu.Sembra assai simili à u toilette mobile.A sala di doccia mobile hè faciule è rapida da installà, ancu i travagliadori senza qualificazione ponu compie l'operazione di stallazione.

sala di doccia mobile 1 - WOODENOX

sala di doccia mobile 2 - WOODENOX

Chì ghjè una sala di doccia mobile esterna?

A sala di doccia mobile esterna hè una struttura di cornice composta da acciaio saldatu.In generale, u fondu hè saldatu cù l'acciaio di canali o I-beam, è a colonna hè fatta d'acciaio quadratu.Stallà i materiali muru nantu à a basa di u muru, cumpresi piastra d'acciaio di culore, plastica rinfurzata di fibra di vetru, acciau inossidabile, tavulinu intagliatu di metallu, etc. U mekanismu di tippu di quadru pò scuntrà i bisogni di l'alza è pò esse spustatu è isciutu, cusì hè chjamatu. una sala di doccia mobile.

Per più casi prefabbricati fantastichi è prughjetti, cuntattateci ORA!

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +8615957149449

 

WOODENOX - Case mobili

WOODENOXhè un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop.

E case prefabbricate di WOODENOX rispondenu à i standard internaziunali è sò largamente aduprate in u mondu cum'è case, alberghi, armarii, spazii cummerciale di piccule è mediu cù alta qualità è persunalizazione.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di post: 18-novembre-2022