< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Cosa hè Self Storage?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Cosa hè Self Storage?

U cusì chjamatuself storagesignifica chì l'utilizatori ponu sceglie a dimensione di u spaziu di almacenamentu secondu u numeru di l'articuli chì volenu almacenà, secondu a dimensione è a somma di ogni specificazione di l'articulu, è l'utilizatori ponu sceglie voluntariamente u tempu di almacenamentu di l'articuli.

Produttore di case di contenitori di self storage WOODENOX

Self storage, cunnisciutu ancu com'è almacenamentu privatu o di l'impresa, hè urigginatu da l'Europa è l'America è hè populari in e grande cità di u mondu cù un prezzu altu di a terra.Fornisce principarmenti spaziu di almacenamentu per u vastu numeru di residenti urbani chì vivenu in u prezzu di u terrenu altu è u spaziu chjucu in cambiu di spaziu di vita più grande è spaziu di l'uffiziu, in modu di scuntrà a ricerca di u spaziu di e persone.

Cù u sviluppu di l'ecunumia è a sucetà, l'automagazzinamentu hè ancu fiorente.À l'iniziu, a ghjente ùn hà micca capitu per ciò chì l'automagazzinamentu era utilizatu, pensendu chì era solu un magazzinu o un affittu di fabbrica assai cumuni.Ma si pò dì chì l'automagazzinamentu hè una tendenza, perchè per a casa attuale, e case di certi persone sò relativamente chjuchi, è sicondu l'indagine, in a maiò parte di e famiglie, circa 30% di e cose ùn sò micca spessu usati, è questu 30% occupa ancu una grande zona di u spaziu di l'abitazione, facendu chì e camere originalmente spaziose diventanu più chjuche è più chjuche.L'automagazzinamentu hè di almacenà temporaneamente e cose chì a ghjente ùn usa micca in a vita, in modu chì a ghjente ùn deve micca preoccupatu di u picculu spaziu di l'abitazione o di nudda parte per mette e cose per a decorazione di a casa è u muvimentu, è solu bisognu di pagà una piccula quantità. di soldi.pò fà.Stu scenariu di usu di l'automagazzinamentu hè diventatu sempre più diffusu.

Chì situazioni necessitanu self-storage:

1. L'abitazione esistente hà bisognu di rinnuvamentu
2. Quelli chì ùn anu micca ancu acquistatu una casa dopu avè trasladatu in un certu locu, ma l'articuli di casa anu da esse guardatu
3. Scacciate l'articuli di a casa prima di traslassi à l'esteru o fora di a cità
4. U persunale straneru hà bisognu di almacenà l'articuli quandu venenu à travaglià in u locu
5. Materiali o ducumenti chì ùn sò micca cumunimenti usati in l'operazioni cummerciale, ma anu da esse guardatu per un bellu pezzu

Casa Container Staccabile Self Storage 7 WOODENOX

Per più casi prefabbricati fantastichi è prughjetti,cuntatta ciORA!

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +8615957149449

 

WOODENOX - Case mobili

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di Postu: Dec-28-2022