< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Per quali occasioni sò adattati i case di cuntainer?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Chì occasioni sò adattati per e case di container?

I case di cuntainer sò assai adattati per e seguenti occasioni

Tutti sapemu chìcase di cuntainersò largamente usati è sò adattati per parechje occasioni.A causa di i so vantaghji di standardizazione, muvimentu faciule, è carica è scaricamentu convenienti, i cuntenituri residenziali sò largamente usati in diverse industrii.L'abitazioni di cuntainer efficaci in u costu originariamenti urigginarii da l'abitazione temporale o spaziu di l'uffiziu di i travagliadori di u cantiere di custruzzione, è poi cuntinuò à sviluppà in culurite, centralizate è modulari, cù applicazioni più abbundanti.

Alloghju d'emergenza post disastru:A casa di cuntainer mobile hà i vantaghji di trasportu convenientu, carica è scaricamentu convenienti, antiventu, a prova di pioggia è di terramotu, etc., chì permette à l'affari di u guvernu lucale di custruisce rapidamente alloggi d'emergenza per vittime di disastru cù una qualità di vita relativamente bassa à un prezzu relativamente bassu. , in modu di alleviate u prublema di sopravvivenza di l'abitazione di e vittime di disastru.

Banner Flat Pack Cases 4

Diversi tipi di case:Oghje, cù u sviluppu è u disignu di e case di cuntainer, parechji hoteli creativi, homestays, ville caratteristiche è altre case utilizanu cuntenituri residenziali per u disignu creativo, è e case di cuntainer anu esigenze assai bassu nantu à l'ambiente è u locu.I limitazioni sò chjuchi.

WNX22714 5 - Casa di Container Staccabile

Edificiu di ufficiu:Cum'è una casa di cuntainer mobile di punta superiore, a casa di cuntainer hè attualmente a scelta mainstream per i dipartimenti di prughjettu di l'uffiziu tempurane in i cantieri di custruzzione.Prima di tuttu, hè più sicura è più sicura.Siconda, e case di cuntainer sò più belle è atmosferiche.Modernu ma stylish.

WNX - BG0316 2 - WOODENOX

Strutture publiche:U disignu di a casa di cuntainer hè simplice, pulitu è ​​​​semplice, è pò esse cumpletu rapidamente, chì hè assai adattatu per l'utilizazione in i servizii di serviziu publicu mudernu.Oghje, assai cabine telefoniche pubbliche, edicole, sale di serviziu di vuluntarii è stazioni di spedizione in e strade di a cità utilizanu case di container viventi cum'è edifici basi.

WFPH24221 2 - WOODENOX

Cù u cambiamentu di u stilu architettonicu mudernu è a ricerca di l'innuvazione, parechji elementi di casa prefabbricati sò avà introdutti in l'edificiu, è u so stile pò esse integratu cumplettamente in l'edifiziu per furmà un stile architettonicu unicu.Hè cresce chì cù l'arricchimentu continuu è u sviluppu di e case prefabbricate, a so participazione à l'architettura muderna serà più grande.

 

WOODENOX

WOODENOXhè un fornitore di soluzioni d'abitazioni prefabbricate one-stop.

E case prefabbricate di WOODENOX rispondenu à i standard internaziunali è sò largamente aduprate in u mondu cum'è case, alberghi, armarii, spazii cummerciale di piccule è mediu cù alta qualità è persunalizazione.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di post: 20-oct-2022