< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Perchè e case di cuntainer staccabili sò largamente usate?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Perchè e case di cuntainer staccabili sò largamente usate?

Case di container staccabile, cunnisciutu ancu com'è "case di cuntainer à assemblea rapida, case modulari", anu una dimensione standard di 3m × 6m è sò evoluti nantu à a basa di case di container orientate à l'esportazione.Attraversu u disignu ottimizatu di materiali di casa di scatula, hè gradualmente adattatu per e persone per vive. Questa casa di cuntainer staccabile hè largamente usata in i zoni minieri, i cantieri di custruzzione, etc. Hè carattarizatu da trasportu è installazione convenientu, apparenza bella è elegante. , è pò esse cumminati in un edifiziu di trè piani cù una bona prestazione sismica.E case di cuntainer staccabili residenziali ponu esse persunalizate secondu e esigenze.

Perchè e case di cuntainer staccabili sò largamente usate?

1.Disegnu flessibile: impilabile, divisibile, staccabile, modulare, utilizendu una sola scatula, cumminata in un spaziu apertu, bassi requisiti per a fundazione, forte adattabilità ambientale è alta integrazione.

WOODENOX Produttore di case modulari staccabili di casa di containeru

WNX230505 Casa di Container Staccabiles

WOODENOX Casa di Container Staccabile Fabbrica di Case Modulari

WNX22701 Case di Container Detachable

2.Facilità cumpleta: Pò esse assuciatu cù diverse forme di tetti, corridori, canopies è scale.Ci hè ancu case modulari di bagnu speciale è case modulari di cucina è bagnu per sceglie, è l'internu è l'esterno ponu esse decorati secondu i bisogni.

Bagno Case Modulari Casa di Container Staccabile Fornitore WOODENOX

WNX233162 Case di Container Detachable

3.Cortu periodu di stallazione: U periodu di custruzzione pò esse accurtatu da 40% à 60% cumparatu cù l'edificazioni tradiziunali.Rapidu à stallà, rapidu à spustà è còmuda.Per esempiu, l'assemblea di 300 case di cuntainer demountable pò esse cumpletu in pochi settimane.

4.Sicurezza è longa vita di serviziu: l'usu di struttura d'acciaio d'alta resistenza è tecnulugia anti-ruggina avanzata pò aumentà a vita di serviziu di a casa di più di 15 anni, a resistenza di u terrimotu hè 8 gradi più forte, a resistenza di u ventu hè di 15 gradi, è a resistenza generale di u focu hè. A-livellu.

Pò esse usatu cum'è uffiziu, alloghju, ristorante, bagnu è un grande spaziu cumminatu, chì ponu risponde à i bisogni di caserne di cantieri, caserne di travagliu di campu, case di resettlement municipale è diverse case cummerciale.Attualmente, hè largamente utilizatu in colline, colline, pasture, deserti è fiumi.Case di contenitori amovibili WOODENOXsò largamente usati in cantieri di custruzzione, imprese, uffizii, magazzini, industrii militari è imprese finanziate da stranieri.

Sì avete qualchissiacase di cuntainer staccabileesigenze, pls ùn esitate à cuntattà.

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +86 159 5714 9449 / LINE: 8615957149449

 

CASE PREFABBRICATE CASE PRODUTTORE FORNITORE FABBRICA WOODENOX

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di Post: 17-May-2023