< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=544455613909740&ev=PageView&noscript=1" /> News - Perchè e case di cuntainer staccabili sò più adattati per a custruzzione?
Case Prefabbricate 4 - WOODENOX

Perchè e case di cuntainer staccabili sò più adattati per a custruzzione?

Ucasa di cuntainer staccabilehè un pruduttu di custruzzione mobile è reutilizable.Cunnisciuta ancu com'è "stanza di cuntenituri cumminati" o "stanza di cuntainer".U disignu modulare è a pruduzzione in fabbrica sò aduttati, cù i cuntenituri cum'è l'unità di basa, chì ponu esse aduprati solu, o attraversu diverse cumminazzioni di direzzione horizontale è verticale per furmà un spaziu d'usu spaziosu, è a direzzione verticale pò esse impilata.

A struttura di l'unità di cuntenituri hè un cumpunente standard saldatu cù l'acciaio di sezione speciale, è i cuntenituri sò cunnessi da bulloni.A struttura hè simplice è a stallazione hè còmuda è rapida.U generalecasa di container standardtaglia hè 5950mm * 3000mm * 2800mm.

FABRICANTE DI CASA CONTENITORE DETACHABLE FABRICA WOODENOX

L'usu di case di cuntainer staccabile:

1. A dumanda high-end di prudutti di custruzzione tempuranee in u situ di custruzzione, cum'è l'uffiziu di u capu di prughjettu, l'alloghju, a sala di cunferenza, etc.

2. U situ di custruzzione hè limitatu da u situ, è solu cuntenituri cumminati prudutti di casa ponu esse stallati;

3. Stanze di travagliu di campu, cum'è uffizii mobili è dormitori per l'esplorazione è a custruzzione di u campu;

4. Stanze d'urgenza cum'è centri di cummandu mobili militari, centri di cummandu mobili d'urgenza, è centri di cummandu mobili mobili di disastru.

WNX22711 4 - Campu di Container

Chì sò e caratteristiche di e case di cuntainer detachable?

1. Hè facilitu di trasportu, soprattuttu adattatu per unità chì cambianu spessu i siti di custruzzione;

2. Sturdy è durable, tutti fatti di azzaru, cù una forte resistenza di scossa è resistenza à a deformazione;

3. U funziunamentu di sigillatura hè bonu, è u prucessu strettu di fabricazione face chì a casa mobile hà una bona tenuta d'acqua;

4. A casa mobile hè basatu annantu à un chassis d'acciaio standard, chì pò generà parechji spazii cumminati.Cum'è sale riunioni, dormitori, cucine, bagni, etc.

5. Facile disassemblamentu è assemblea, bona prestazione, stabile è ferma, bona prestazione shockproof, waterproof, fireproof è anticorrosion, è lumera in pesu.A casa hè una struttura integrale cù un quadru in l'internu, è i mura sò fatti di pannelli composti d'acciaio di culore, chì ponu esse spustati in tuttu è avè una longa vita di serviziu.

WNX227111 3 - Campu di Container

U sopra hè "Perchè e case di cuntainer staccabili sò più adattati per a custruzzione?"Sì avete qualchì quistione nantu à e case di cuntainer staccabile o altre case di container, per piacè cuntattateci.

Email: andrea@woodenoxhouse.com / Whatsapp: +8615957149449

 

WOODENOX - Case mobili

WOODENOXhè un fabricatore qualificatu di case prefabbricate

E case prefabbricate di WOODENOX sò largamente usate cum'è casa residenziale à pocu redditu, campu di travagliu, uffiziu temporaneu, sala da pranzu, hotel, scola, ospedale, ecc.

WOODENOX hà una catena di supply supply cumpleta per e case prefabbricate, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti da i materiali, l'accessori di decorazione di l'internu è l'equipaggiu di e case prefabbricate.


Tempu di Postu: Feb-08-2023